ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ

ΟΧΙ ΣΤΟ ΦΤΩΧΟ «ΕΠΙΔΟΜΑ ΚΙΝΗΣΗΣ» ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη το Δ.Σ. του ΣΥΕΤΕ. Δυστυχώς επιβεβαιωθήκαμε με τον πιο επίσημο τρόπο ως «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ» για αυτά που γράφαμε στις ανακοινώσεις μας σχετικά με την ανεπάρκεια του συγκεκριμένου Προεδρείου και με την πλήρη αποτυχία του να φέρει κάτι απτό ως θετικό αποτέλεσμα για τους συναδέλφους από τις δύο συναντήσεις του με τη Διοίκηση.

Εκείνο όμως που προκάλεσε την πιο αλγεινή εντύπωση, ήταν η δημόσια παραδοχή του Προέδρου του ΣΥΕΤΕ ότι το Προεδρείο δεν κατέθεσε καμία συγκεκριμένη πρόταση για τα οδοιπορικά των συναδέλφων παρά μόνο στοιχεία για την τιμή της βενζίνης! Μάλιστα στη συνέχεια ο ίδιος ανέφερε ότι ο Κανονισμός Οδοιπορικών αποτελεί διευθυντικό δικαίωμα.

Είναι πραγματικά τεράστιο διαπραγματευτικό ατόπημα να λες ο ίδιος ότι εγώ απλά σας τα είπα και να αφήνεις ανενόχλητη τη Διοίκηση, χωρίς αντιπρόταση, στην ουσία να αποφασίσει η ίδια!

Ο Κανονισμός Οδοιπορικών Εξόδων είναι θέμα που σχετίζεται με απολαβές προσωπικού και θα έπρεπε, πριν αλλάξει με μία εγκύκλιο και χωρίς ενημέρωση, να έχει προηγηθεί διαβούλευση μεταξύ της Διοίκησης και των Εκπροσώπων των Εργαζομένων, όπως πάντοτε γινόταν για θέματα που αφορούν στους εργαζόμενους στην ΕΤΕ.

Ως «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ» απαιτούμε την άμεση απόσυρση του Κανονισμού Οδοιπορικών και διαβούλευση από την αρχή.

Δεν μπορεί να λέει η Διοίκηση ότι οι εργαζόμενοι μας έβγαλαν «ασπροπρόσωπους» και να κόβει την ίδια ώρα τα οδοιπορικά.

Ο ΣΥΕΤΕ πρέπει να καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση και όχι αοριστίες. Και να την υποστηρίξει σθεναρά.

Εμείς, ως «ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ» είμαστε ξεκάθαροι.

Οι συνάδελφοι που αναγκάζονται να κάνουν χρήση του αυτοκινήτου τους για να μετακινηθούν για υποχρέωση της Τράπεζας, έχουν να αντιμετωπίσουν την αύξηση της τιμής των καυσίμων που ξεπερνάει το 30%, το κόστος χρήσης και συντήρησης του αυτοκινήτου αλλά και τη μείωση της μεταπωλητικής του αξίας. Φυσικά δεν μπορεί να αποτιμηθεί η καταπόνηση και ο κίνδυνος που αναλαμβάνουν καθημερινά καθώς και ο χρόνος που ξοδεύουν και η ανατροπή της επαγγελματικής – οικογενειακής ισορροπίας σε βάρος της δεύτερης.

Οι προτάσεις μας λοιπόν είναι οι εξής :

  1. Οι συνάδελφοι αυτοί θα πρέπει να αποζημιώνονται για κάθε χιλιόμετρο που διανύουν καθημερινά για να πηγαινοέρχονται στην εργασία τους. Θα πρέπει να αποζημιώνονται από το πρώτο χιλιόμετρο διότι δεν πηγαινοέρχονται για λόγους αναψυχής.
  2. Η χιλιομετρική αποζημίωση η οποία έχει να επικαιροποιηθεί από το 2014 πρέπει να αυξηθεί από 0,25 σε 0,35, λαμβάνοντας υπόψη τα όσα αναφέραμε παραπάνω.
  3. Το πλαφόν των 450 ευρώ πρέπει να αρθεί διότι ο συνάδελφος πρέπει να αποζημιώνεται για όλα τα πραγματικά χιλιόμετρα που διανύει ανεξαρτήτως ποσού.

Η Διοίκηση οφείλει να αντιμετωπίσει ολιστικά το πρόβλημα. Το πρόβλημα των οδοιπορικών δεν αντιμετωπίζεται με ένα μικρό «επίδομα κίνησης».

Η όποια μείωση του λειτουργικού κόστους δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να γίνεται εις βάρος των εργαζόμενων που ειδικά στις σημερινές αντίξοες συνθήκες εξυπηρετούν την πελατεία της Τράπεζας με αυταπάρνηση. Η Τράπεζα οφείλει να τους δείξει τον απαιτούμενο σεβασμό.

Το Προεδρείο του ΣΥΕΤΕ να σταματήσει τα λόγια και να αναλάβει την ευθύνη των πράξεών του.

Κοιτάμε ΜΠΡΟΣΤΑ! Πάμε ΜΠΡΟΣΤΑ!

Διασφαλίζουμε το ΜΕΛΛΟΝ και την ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ μας

«ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟ»

ΔΥΝΑΜΗ ΑΛΛΑΓΗΣ